top of page

Családom

Nem is tudom mivel kezdjem. Rettenetesen aranyos családom van és imádom őket.

Már az első nap ugy éreztem, hogy a család rèsze vagyok, de mostmár egyre jobban.

Két kisöcsém van, Eithan 5 és fél éves. nagyon aranyos, rengeteget játszunk, olvasunk együtt, tanul magyarul és nagyon jól megy neki.

Gilli 11 és fél éves, vele is sokat szoktam játszani meg sztorikat mesélni. Focizik, (kapus) ugyhogy sok focimecsre járok mostanában.

Az anyuka nagyon aranyos, nagyon jól neveli a gyerekeket. Heti 2-3 szor dologozik, ilyenkor egy velem egy idős lány vigyáz a gyerekekere, ő is nagyon kedves. Amikor az anyuka nincs itthon délután, néha ír nekem smst, hogy hogy vagyok. A házimban is sokat segítenek és tényleg mindenben.

Az apuka nagyon kedves és vicces. Néha elutazik a munka miatt. Ilyenkor szokott küldeninképeslapot haza, legutobb nekem címezte.

Tényleg családtagként kezelnek, rámszolnak, hogyha mosogatok, hogy hagyjam és hiába mondom, hogy majd én vigyázok a fiúkra este (hogyha programuk van) mindig hívnak babysittert, hogy ez nem az én dolgom.

Nagyon örülök, hogy ők a fogadócsaládom ès szerintem tényleg ők a legjobb fogadócsalád.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page