top of page

A Homecomingom

A Homecoming egy iskolai program igazából egy bulihoz vagy bálhoz hasonlít, de nem lassú zenék vannak, hanem bulis zenék. Az amerikaiaknak ez nagyon nagy esemény rengeteg pénzt adnak ki ilyenkor. Mikor mondtam az anyukámnak, hogy majd megyek akkor nagyon örült, hogy mehetünk ruhát vásárolni, hiszen 2 fia van. Először vasárnap mentünk vásárolni, de nem találtunk semmit ami nagyon tetszett volna. Utána hétfőn is elmentünk egy másik bevásárló központba. Itt már találtam jó párat. Volt egy bolt ahol csak prom és homecoming ruhák voltak. Találtam is egyet ami nagyon tetszett. És persze táskát és cipőt is hozzá.

Általában párral szokás menni a homecomingra, bár szerintem többen mentek csoportokban. Én két lánnyal mentem. Egy fiú is elhívott egy másik iskolából, de sajnos nem tudtam menni, mert elutaztunk, de mondta, hogy majd legközelebb, hiszen egy évben kb 3 tánc van. A fiúk ilyenkor csinálnak posztert és néha sütnek. Az egyik lány sütött nekem tortát nagyon aranyos volt.

Pénteken elmentünk megcsináltatni a körmünket 6an lányok. Szombat délután együtt készülődtünk, sminkeltünk majd csináltunk pár képet.

Utána egy puccosabb étterembe mentünk vacsorázni. Majd mentünk a suliba. Az ebédlőben volt a tánc parkett és a tornateremben a ruha megőrző ahol papír zacskókba tették a táskánkat, cipőnket és a kezünkre írták egy számot. A suli előtt es a tánc parkett körül mindenhol biztonsági őrök voltak, ez kicsit ijesztő volt.

A tánc után egy after partyba mentünk. Ez egy aloha/Hawaii stílusú buli volt, nagyon szépen ki volt díszítve az alagsor, medence kellékek, virág füzérek, színes poharak és persze rengeteg édesség.

A kertben volt egy nagy medence és jacuzzi ahol fürödtünk, beszélgettünk. Végül 4 körül feküdtünk le. Közben lassan elszivárogtak az emberek és kb heten maradtunk. Reggel pedig elmentünk egy kávézóba reggelizni.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page